مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

یا، چی می خواستیم و چی شد

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ق.ظ

کاش فردا اون روزی بود که مهمون داشتیم و مامان از الان قرمه سبزی رو بار گذاشته بود. زعفرونو دم کرده بود و داشت میوه ها رو برای فردا شب می شست. کاش همون دختری بودم که برای مهمونی فردا شب و اینکه سالادش رو من درست کنم ذوق داشتم و هرچند اگه مثل همیشه سالادها سر سفره دست نخورده باقی می موند، خوشحال بودم که حداقل یک سهم کوچیک تو قشنگ تر کردن سفره داشتم.

دلم یه مهمونی می خواد که توش نوجوون باشم. نه اظهارنظرها در مورد آینده م نگرانم کنه، نه نگران نیش و کنایه ی این و اون باشم و نه کل مهمونی بابت حرف های کنایه دار و به ظاهر شوخی کوفتم بشه.

من دیگه تبدیل به اون نوجوون شاد و سر حال نمیشم که پنجشنبه عصرها وقتی از مدرسه برمیگشت کف اتاق دراز می کشید و رضا صادقی گوش می داد و چشاش رو می بست و خیال پردازی می کرد. من دیگه به اون روزای شاد و بی دغدغه بر نمیگردم.

حس می کنم اون چیزی که می خواستم نشد و خب لعنت به همه ی نشدن ها.

 

۹۹/۱۱/۲۱

نظرات  (۳)

و زندگی گاهی تو نشدن گیر می کنه ..

من ولی نمی خواهم هیچ وقت برگردم عقب ....

پاسخ:
من ولی دلم برای گذشته ها تنگه..

باور کن بجز خودت شاید صدای ما فالورات در نیاد و بهت انرژی میدیم اما در کنارش استرس داریم که زودتر عکس فرودگاه رو بزاری و ته دلمون بگیممم آخیششش اینههه ایول بهت دختر شجاع و قوی ، ایول که الگوی ماهم‌ شدی 

ایشالا به زودی آیدا بشه به زودی آمین آمین هزار تا آمین

پاسخ:
ممنون از خوش قلبیت عزیزم.
ممنون که همراهم هستین
مرسی از دعاهای قشنگت :*

گاهی اوقات به زندگی این روزام نگاه می کنم با خودم فکر می کنم همیشه همه چی انقدر سخت بود یا من قبلا سخت نمی گرفتمش ؟

 

دل منم بی دغدغگی می خواد...

پاسخ:
به صورت کلیشه ای باید گفت میگذره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">