مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

چون میگذرد غمی نیست

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵ ب.ظ

دو روزه که تا مرز گریه رفتم و هر بار تو دلم گفتم خدایا غلط کردم میخوام برگردم اتاقم. پیش مامانم.

اما هر بار به خودم نهیب زدم که میگذره این روزا هم.

امیدوارم ۵ سال دیگه که مدرکمو میگیرم، با پیدا کردن یه شغل خوب، جبران همه ی سختی ها بشه......

تو دعاهای افطارتون منو بی نصیب نذارین....

۰۰/۰۱/۲۵
آی دا

مسیر سبز

نظرات  (۱)

سلام 

چند سال پیش وقتی دنبال کار میگشتی و ناراحت بودی اومدم برات نوشتم اینا میگذره و خیر بالاخره پیش میاد.

اونروزا شاید اصلا به اینجایی که الانی فکرتم خطور نمی کرد.

این روزای سختم میگذره. یکی مثل من دوست داره الان جای تو بود با این همه سختی حتی.

ولی اینام میره و روزای ارامش میاد. به خودت سخت نگیر اگر یه جایی کم آوردی یا به یه کاری نرسیدی عب نداره حالا دو روز دیرتر.

 

پاسخ:
سلام.
در هر حال اینکه سختی و تنهایی و غربت وجود داره رو نمیشه انکار کرد؛ حتی اگه مجموعا شرایط خوب باشه.
قصدم از نوشتن این ها فقط سبک شدنه نه مثلا ناشکری.
میدونم میگذره:)
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">