مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

سرگرمی غمگین...

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۲ ق.ظ

اردیبهشت سال 98 پست گذاشته بودم که از تنها سرگرمی هام وبلاگ خواندن هست لطفا بیشتر پست بگذارید و یک نفر کامنت داده بود چه سرگرمی غمگینی داری شما. 

و الان که فکر میکنم، می بینم سرگرمی غمگینی دارم من.

 

با این حال هم، کاشکی بیشتر بنویسید...

۰۰/۰۲/۰۳

نظرات  (۶)

با احترام به اون کسی که کامنت گذاشته، کاملا مخالفم :}

وبلاگ خواندن از زیبا ترین سرگرمی های منه :)

پاسخ:
من هم حیلی لذت می برم...

سرگرمی تو اصلا غمگین نیست 

وبلاگ خوندن یعنی لمس لحظه لحظه زندگی 

بعدم ای دا دختری در مستقر یه صفحه خوشگل داره که هر موقع زمان  داشته باشه کلی عکس های خوشگل توش پست میکنه و ادم ها از دیدن موفقیت اش خوشحال میشن 

پاسخ:
مرسییییییییییییییییی عزیزم ^_^

برای این لحظه بودن اینجا خیلی تلاش کردی لطفا با انرژی بیشتری ادامه بده 

منتظر اتفاق های خوب هستیم

 

پاسخ:
چشم :)

سلام 

یادش بخیر چند سال پیش پست های شما رو میخوندم و اصلا تصور نمیکردم هنوز هم وجود داشته باشید خخخخخ

امروز گفتم یه تست بزنم شاید باشید که میبینم ماشاءالله همچنان حضور فعالی دارید .پیروز و مستدام باشید

پاسخ:
سلام
دیگه شرمنده هنوز زنده ام :| هنوز وجود دارم یعنی چی :))
ممنون...

منظورم تو فضای وبلاگه اینکه همچنان در ماه مستقر هستید

پاسخ:
قبول :)
۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۰۱ به روایت های یک زندگی

ما می نویسیم اما آدمهای این عصر و زمان وبلاگ دوست ندارن....

پاسخ:
اره واقعا هیچ کس دل نمیده به خوندن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">