مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

امور مالی همیشه هستند، حتی اگه تک و تنها زندگی کنی!!

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۱۰ ب.ظ

امروز یه سری کارها رو فیکس کردم که کل هفته ذهنم درگیرشون نباشه.

مثلا رفتم سایت بیمه خونه رو چک کردم. که دیدم خودکار خودشون مال این ماه رو برداشتن. اینجا حتی مستاجر هم باشی باید خودت خونه ت رو بیمه کنی. منم ماهی 12 دلار بابتش میدم. که چون اطلاعات کارتمو وارد کرده بودم، دیگه به صورت autopay ماهیانه برداشت میشه و از این لحاظ که هر بار ادم مجبور نیست بره وقت بذاره بابت پرداخت خوبه.

رفتم سایت خدمات اینترنت هم، اطلاعات کارتمو وارد کردم، که دیگه نگران قطع شدن اینترنت نباشم.

ماهیانه ی کردیتم هم فعلا چون کم پول بودم، 35 دلارش رو، یعنی حداقل میزانی که میشد رو پرداخت کرد رو، دادم.

دیگه فقط مونده پول برق که هنوز قبض نیومده. ایشالا که 6 هفته ای پول برق میاد اینجا و این دیگه ماهیانه نیست.

دیگه هر چی فکر میکنم پول دیگه ای نیست.

اول ماه که حقوق میگیرم، کرایه خونه رو میرم دفتر اداری اینجا فیکس کنم autopay بشه و خیالم جمع شه.

دیگههههه چی مونده؟؟

چون این روزا تو خونه همش وسیله احتیاجه، نمیشه پول سیو کرد. مثلا به اندازه کافی دیگ و تابه نداشتم. یا کتری. یا میزغداخوری و ..... دیگه این حداقل ها رو باید گرفت. امیدوارم تا اخر تابستون زندگیم رو فرم بیاد.

این هفته برام هفته ی سنگینیه. به کمک خدا امید دارم...

نظرات  (۳)

سلام

چقدر جالب هنوز مثل قبل مینویسید و دغدغه هاتون هم مثل قبله.چه خوبه که هنوز اصلین

پاسخ:
مرسی :)

 

سلام 

در مورد پستم که لطف کردی و نظر گذاشتی. من فاندم سالانه ۲۴۰۰۰ تاست. نمیدونم فول چیه ولی ظاهرا فوله. یعنی هزینه زندگی و شهریه رو تو کانادا کاور میکنه

نهایتا تصمیم گرفتم نامه فاندم رو به همراه یه تمکن یه روزه ۱۰۰ تومنی از حساب خودم بذارم و اینقدر وسواس به خرج ندم

در واقع میخواستم فیش حقوقی مامان بابامو هم بذارم ولی خب کار الکیه انگاری و همون حساب خودم کافیه

سند خونمون رو هم میذارم برای تای

ولی ما یه فایلی باید درست کنیم به عنوان کلاینت اینفو و اون خیلی اذیتم میکنه. فکر کنم امروز فردا سر و ته اونم تصمیممو بگیرم و ببندمش بره پی کارش

پاسخ:
فول فاند هزینه زندگی و تحصیله، پارشال فاند فقط هزینه تحصیله، سلف فاند هم که مشخصه.
آها فکر کنم کانادا کلا با آمریکا فرق میکنه. 
چون ما اصلا مدارک مالی نبردیم.
اما کلا سخت نگیر. جلسه مصاحبه واسه ما که خیلی خوب بود. ایشالا واسه نو هم عالی باشه.

ایشالا آقا پژمان هم میاد با هم تلاش و زندگی میکنید و لذت میبرید کمی اولش سخته بعد اوکی میشه:)

موفق باشی ❤

پاسخ:
مرسی
انشاله ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">