مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

هر جا یه دیوونه هست

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۲۲ ق.ظ

ما به یه آزمایشگاه کمکی احتیاج داریم یه بخش از کارمونو اونجا میسازیم. در واقع قالب هامونو.

مسئول اونجا یه آقایی هست که آدم سخت گیریه. من مشکلی با سخت گیریش ندارم.

کلا قضیه اینجوریه که باید دو تا آزمون تستی و یه ازمون عملی رو قبول بشی تا مجوز ورود به ازمایشگاه بگیری و بتونی کار کنی. (این روزا من با نیکول میرم اونجاُ تنهایی اجازه ندارم تا وقتی که مجوز بگیرم)

اما این وسط این یارو یه مسخره بازی هایی داره.

مثلا اول باید کلی ایمیل بزنی خواهش و منت که لینک ازمون اول رو برات بفرسته. ازمونه رو دادی و مثلا بالای ۸۵ درصد شدی ایمیل میزنی که که میشه اینو بازبینی کنی؟ بعد جواب نمیده:| تو مجدد ایمیل میزنی که میشه بری نگاه کنی ارواح جدت؟؟ بعد جواب میده به زودی نگاه میکنم. بعد برات میفرسته و دور جواب های اشتباهت حالا خط کشیده. بعد تو فکر میکنی قضیه تموم شده دیگه.

دوباره میری ازمون بعدی رو شرکت میکنی و همون مراحل بالا.

بهش ایمیل زدم که من این یکی ازمونو هم دادم میشه بازبینی کنین فیدبک بدین؟؟

جواب داده کارمون با ازمون قبلی تموم نشده:|| 

آخه لعنتی چی از جونم میخوای هر چی هستو یهو بگو بره ‍‍‍‍‍ی کارش دیگه من هزار تا گرفتاری و نکلیف و کار دارم تو هم هی ناز و ادا میریزی مردک گنده بک.

یعنی من ۵ سال باید با همین یارو سر و کله بزنم؟؟؟؟

خیلی ادم مزخرفیه.

هر چی هستو یه باره تموم کن دیگه برادر من. 

نیکول به زودی من باید زودتر مجوزمو داشته باشه بتونم قالب بسازم اگه احتیاج شد....

یعنی من هر جا میرم یه دیوونه هست...

۰۰/۰۲/۱۳
آی دا

دانشگاه

نظرات  (۲)

سلام ای دا جان

خوبی؟

امیدوارم نور در زندگیت جریان داشته باشه. میگم این ایمیل زدن ها، ارتباط برقرار کردن ها، سخت نیست برات؟ به زبان دیکر...

البته من در نوع فارسیش هم مشکل داشتم.

پاسخ:
سلام
والا اینجا هیچ چیز اسون نیست! حداقل وقتی ادم تازه اومده اسون نیست. چون همه چیزشون فرق میکنه. ازسیستم بانکی بگیر. تا دوش حموم!
اما تو ارتباطات، من شخصا با ایمیل مشکل ندارم.
اما تلفنی حرف زدن برام سخت تره. بیشتر ترجیح میدم ایمیل بدم. میتینگ ها هم اونقدری مشکل ندارم.
اما چون تلفنی حرف زدنم بخش مهمیه، خودمو دارم عادت میدم ازش نترسم.

یادمه اون قدیم ها هم با مدیرتون سر کار مشکل داشتید.ولی خب الآن خیلی فرق کردین اون موقع دنبال کات کرن کارتون بودید ولی باز الآن خوبیش اینه که خودتون را با شرایط وفق میدید و به نوعی بلوغ رسیدید

پاسخ:
اتفاقا اون موقع هم به بلوغ رسیده بودم، چون اگه اون موقع کات نمیکردم، هنوز باید همونجا می موندم و کارگری میکردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">