مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

ببخشید اگه فضولی نباشه…

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳ ق.ظ

لوبیا پلو پختم. برای چند وعده که روزهای اینده بتوانم به دانشگاه هم ببرم.

دعوت پیک نیک امروز بچه ها را قبول نکردم چون رمقی برای جواب دادن به اینکه پژمان چرا هنوز نیامده را ندارم.

یک نفر توی اینستا دایرکت زده ببخشید فضولی نباشه.... بعد در مورد نیامدن پژمان پرسیده. 

برایش ننوشتم که چرا اتفاقا فضولی است.

می خواستم برایش بنویسم وقتی خودم چندین جا تریبون دارم و حرفی ازش نمیزنم و تو میپرسی فضولی است.

اما ننوشتم. فقط پیغامش را سین نکردم.

دیگری نوشته همسرت دلتنگی نمیکند؟

میخواستم بگویم نه! چون ما از هم متنفریم لابد و از هم بدمان می اید!

اما ننوشتم. فقط گفتم مگر میشود دلتنگی نکرد.

از میزان کنجکاوی بقیه در زندگی ام متنفرم.

من هیچ وقت از فلانی نپرسیده ام چرا بچه دار نمیشوی. هیچ وقت از بساری نپرسیده ام شغل شوهرت چی هست دارید چکار میکنید؟ هیچ وقت از فلانی نپرسیده ام کی ازدواج میکنی یا حقوقت چند است؟

من همیشه مراقب بوده ام سوالاتم کسی را نرنجاند.

و بعد ادم هایی که هیچ اطلاعاتی ازشان ندارم (یا خودم نپرسیده ام، یا خودشان انقدری سکرت هستند که حتی اسمشان هم مجازی است!!) از من همه ی اطلاعات زندگی ام را می خواهند!!!

هنر ایگنور کردن را باید به مابقی هنرهایم اضافه کنم!

۰۰/۰۶/۰۷
آی دا

نظرات  (۴)

از قول من بهشون بگو تو زندگیت از عبارت به من چه زیاد استفاده کن تا عبارت به تو‌ چه رو نشنوی.

پاسخ:
خیلی اوقات ظاهرا از روی دلسوزیه اما من کم طاقت شدم….

من یه دوست دارم تو آمریکا زندگی میکنه

فقط به این دلیل که همسرش سربازیش جایی بوده که نباید نمیتونه بره امریکا

با توان بیشتر داره تلاش میکنه

نزدیک به دو سال شد از رفتن فاطمه گذشته اما هنوز همسرش ایران

برای دو نفریشون خیلی سخته خیلی سخت تر

می خواستم بگم کسی که داره ازت این سوال ها رو می پرسه داره به غمی که روی دلته چنگ میندازه که تو رو از ادامه راه نگه داره

راهتو دختر ادامه بده

و همه یادم های که ازت دورن و دوسشون داری رو تو قلبت نگه دار

سر پیچ بعدی زندگیت این ادم ها رو نمی بینی

دلت همیشه بخنده

پاسخ:
ممنونم ازت
می
ذره این روزها هم... هرچند که سخت بگذره

می دونی مردم بالخره باید یه جوری بیشعوری خودشون را نشون بدهن

سخت نگیر 

ا یعنی ایرانی جماعت اون ور دنیا هم که پیک نیک بره می پرسه شوهرت کجا ست ....

من هنوز بعد جدایی دارم بعد پنج سال حذف کردن عکس ها در این مورد پاسخ می دهم ...

پاسخ:
خسته شدیم از این همه چواب دادن :(((

این مسائل به کسی مربوط نیست .

اما من میخوام یه سوال غیر شخصی و مرتبط با ویزا بپرسم. اینکه شما چند روز کلیرانس بودین؟ منظورم هردوتون هست. چون تجربه بچه ها الان حول و حوش ۲ ماه هست تا کلیر شدن.

البته اگر دوس داشتید جواب بدید. من برای خودم میخوام که سپتامبر وقت سفارت دارم .

پاسخ:
من دو ماه و ده روزه کلیر شدم و همسرم چهار ماهه.
انشالله موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">