مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

من و دانشگاه

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۲ ب.ظ

بذار ایتقدر بدجنس نباشم و فقظ ناله نیارم اینحا.

مقاله ارشدم دو تا سایت خورده، و هرچند اوتقدری برای بقیه با اهمیت تباشه، برای خودم خیلی خیلی با اهمیته. مخصوصا که یه دونه ش رو یه کسی سایت کرده که اصلا نمی شتاسمش.

الان، یه مقاله سابمیت کردیم و یه ریویژن خورده. ایشالا دوباره ریویژن نمیخوره و دیگه تا 2022 چاپ میشه.

یه مقاله دیگه هم در شرف سابمیت شدنه. ایشالا که بتونیم اونجایی که مد نظرمونه چاپش کنیم. هر چند کار خیلی سختیه. اگه نشد، انتظارات رو باید پایین بیاریم.

 

کورس ها سخت نیستن. اما اینقدری هوم ورک و پروژه و کوییز میدن که ادم سرگیجه میگیره. ایشالا تا سال بعد کورس ها رو ببندم دیگه فقط تمرکز کنم رو ریسرچ.

میدونم که برام دعا میکنین!

 

۰۰/۰۷/۰۷
آی دا

دانشگاه

نظرات  (۱)

۰۷ مهر ۰۰ ، ۲۲:۰۶ فاطمه ‌‌‌‌

چقد عالی! فکر کنم اون سایت خوردنه خیلی حس خوبی داره!

من خیلی دوست دارم مقاله بدم ولی خود کارمو هنوز انجام ندادم، مقاله دادن پیشکش! پروژه‌ایه برا خودش چون تا حالا هم ننوشتم.

ولی خدا رو شکر تو یه پروژه‌ی گروهی هستم که یه نفرمون کلا به هدف مقاله دادن داره کار می‌کنه، ایشالا برای اون به زودی مقاله می‌دیم :))

پاسخ:
یک نصیحت:
نمیگم کارو بی دقت انجام بده، اما اونقدری طول نده که تهشم هیچی ازش در تیاد. برخی اوقات وسواس زیاد که بخوای کار دقیق دقیق باشه، بیشتر مخربه.
س

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">