مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

تصمیم برای دور دور

جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۹ ب.ظ

امروز اخرین روز هفته ست و حتی اگه دوستم حوصله بیرون اومدن نداشته باشه، من "باید" برم و تو مغازه ها دور بزنم حتی اگه کولاک بباره.

عصرایی که زود میرم خونه، دلم میگیره. مثل دیروز. و ادم مگه چقدر میتونه فیلم ببینه؟ یا اشپزی و کارای خونه کنه؟

امروز تنها هم شده میرم دور میزنم که شب دیرتر برم خونه.

 

+این روزها همش با دوستم رفتم بیرون. این حس وابستگی رو دوست ندارم!

 

+چند وقت پیش یه چتر خریدم که رنگیه. حالا هر کی میبینه میگه در حمایت از همجنسگراها؟ گرفتاری شدیم:|

 

نظرات  (۲)

بابا دیگه خدایی چتر رنگی رو شاید بشه تو ایران دست گرفت و کمتر از این فکرا بکنن، ولی اونجایی که شما هستی نمیشه و هر کی ببینه همون فکرو میکنه.

بیشتر دقت کن دخترم😄

پاسخ:
حق با توعه :))

سلام عزیزم.

ببخشید که مزاحم میشم یه سوال انگلیسی داشتم که هرچی تو نت سرچ میکنم به جواب نمیرسم...

واسه امریکا ادرس خونه رو به چه ترتیبی مینویسن؟ اول بلوار بعد خیابون بعد شماره ی کوچه بعد اسم ساختمان بعد شماره ی واحد؟

ممنون‌‌‌...

پاسخ:
سلام
تو انگلیسی برعکس فارسی ادرس میدن.
اگه تو فارسی میگیم ایران، تهران، شهرک فلان، خیابان فلان، کوچه فلان و…
تو انگلیسی از اخرین چیز شروع میکنیم: شماره ساختمان، کوچه، خیابان و…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">