مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

چه کنم چکار کنم

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶ ق.ظ

صبح با یه میتینگ شروع شد. بعد ازمایشگاه و تست. بعد از ۱۲ ظهر تا ۵ عصر کلاس.

ادریان از مکزیک برگشته. کلی حرف زدیم دلم باز شد. دلم براش تنگ شده بود.

کمر درد تموم شد گردن درد شروع شد.

حس می کنم قیافه م شاداب نیست. با اینکه خب هر شب صورتمو میشورم. سرم زیر چشم میزنم. صدافتاب پ مرطوب کننده میزنم. اما انگار کدر شدم.

هر چند دخترای محقق دیگه رو هم اطرافم میبینم اونام بهتر نیستن همچین.

چه کنم خوشگل تر شم.

اها یادم اومد اب نمی خورم زیاد.

نظرات  (۳)

از خوراکت غافل نشو. سبزیجات و آب زیاد بخور

و البته خواب خوب. که من خودم خوابم چندان کیفیتی نداره

پاسخ:
اره من خواب با کیفیتی ندارم…

سبزیجاتم زیاد بخور قشنگ م

پاسخ:
مرسی…
۲۵ دی ۰۰ ، ۲۱:۰۳ یه پرنسس

سلام گلم از این روغنگیریها یه شیشه روغن کرچک اصل بگیر تا یه سال برات کفایت می کنه قیمتشم سی چهل تومن بیشتر نیست بزن به پوستت، صورتتو به طرز خیلی عالی شاداب و سفید و شفاف و سفت می کنه و جای جوش و زخم و لکهارو هم از بین می بره چون هم ترمیم کننده پوسته هم سفت کننده و ضد چروک طبیعی، فقط چون روغنش غلیظه باید با یه روغنی مثل روغن نارگیل رقیقش کنی این جوری که یه مقدار نارگیل بزنی رو پوستت بعد یکی دو قطره کرچک بزنی روش تا رقیق بشه و بعد ماساژ بدی جذب بشه من هفته ای یه بار دو سه ساعت قبل از حموم کرچکو با روغن نارگیل می زنم به پوستم و بعد می رم دوش می گیرم تا هفته بعد که این کارو بکنم پوستم انقدر ناز و سفید و شفاف و خوشگل میشه که کلی احساس زیبایی و اعتماد به نفس بهم دست می ده طوریکه می شم یه پرنسس واقعی  فقط دو تا چیزو در مورد روغن کرچک باید رعایت کرد اونم اینکه باید مواظب بود داخل چشم نره چون هم باعث آبریزش چشم میشه تا چند روز و هم اینکه چشمو خشک می کنه و آدم صدای پلک زدن خودشو می شنوه بعضیا می گن ممکنه باعث ضعیف شدن چشم هم بشه! دومین مورد هم اینه که استفاده هر روزه اش رشد موهای صورتو زیاد می کنه البته نه اینکه تعدادشونو زیاد کنه ها، بلکه سرعت رشدشونو می بره بالا مثلا اگه قبلا ماهی یه بار موهاشو ورمی داشتی اگه هر روز کرچک بزنی بیست روز یه بار باید اینکارو بکنی برا همین به نظرم همون هفته ای یه بار استفاده اش کفایت می کنه چون اینجوری آدم از منافعش برخوردار میشه و از معایبش هم به دور می مونه! برا دست هم میشه استفاده کرد البته تو این مورد مشکلی نداره هر روز استفاده بشه دستارو جوان و زیبا و سفید و خوشگل می کنه ! فقط بعدش نرم کننده و مرطوب کننده هم بزن چون ممکنه یه کوچولو خشکشون کنه

پاسخ:
ممنونم بابت راهنمایی عزیزم. مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">