مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در پیشواز تولد

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۵۱ ق.ظ

حدود دو ماه و ده روز دیگه تولدمه.

دلم میخواد یه لباس قشنگ بگیرم. دلم میخواد لاغرتر بشم. دلم میخواد عکس های قشنگ بگیرم. دلم میخواد یه چیز به خصوص به خودم هدیه بدم.

اگه مقاله مم که تا اون موقع اکسپت شده باشه، دیگه هدیه مم از خدا گرفتم!

اگه تا تولدم زنده موندم، دومین سالیه که برای تولدم تنهام.

نظرات  (۲)

آیدای عزیز عزیزم سلام

امیدوارم حالت خوب باشه و این روزها پر از شادی باشی.

مدت‌ها نتونستم بخونمت و برات بنویسم و نمی‌دونم اصلا یادت هست کدوم زهرا هستم، البته خیلی هم مهم نیست.

دلم خیلی برات تنگ شده بود آیدا.

از الان تولدت مبارک
آرزو می‌کنم تا روز تولدت کلی اتفاق خوب برات بیفته و هر روز لبخند بزنی.

آیدا

تو شجاع‌ترین و قشنگ‌ترین آیدایی هستی که من می‌شناسم.
مواظب خودت باش و آیدای قدرتمند همیشگی باش.

 

پاسخ:
سلام زهرای عزیزم
ممنونم از پیام محبت امیزت
به من خیلی لطف داری عزیزم…….
انشالله همیشه شاد و خرم باشی…ممنون از دعاهای خیرت

سلام.

خیلی ها دور و برشون شلوغه ولی در واقع تنهای تنهای تنهان. خیلی ها در ظاهر شاید دور باشند و اطرافیانش در نزدیکش نباشند ولی اوقدر قلب براش می طپه که فاصله ها هم نمیتونه تنهاش کنه و چون نگینی حتی از دور میدرخشه. تو همان نگین فروزانی که دوستان و دوستدارانت به دیده تحسین بهت نگاه می کنند . آفرین و دست مریزاد به این همت بلند که مشکلات و سختی های عدیده مسیر تو را از هدف نا امید و غافل نکرد و برای بدست آوردنش سخت جنگیدی.

با این اوضاع هیچکس از فرداش خبر نداره پس پیشاپیش تولدت مبارک.

پاسخ:
سلام
شما به من همیشه لطف دارین
ممنونم ازتون
سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">