مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

غم

سه شنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۲۲ ب.ظ

دیروز استادم حرفای بدی رو با شوخی و خنده بهم زد. تمام دیشب تو خواب زجر کشیدم.

هر بار با حس خفگی از خواب پریدم.

یادم باشه بعدا محبتی خواست بکنه یاد این حرفاشم بیفتم.

امیدوارم فکر نکنه که من اینجا تنها اپشنمه. هنوز منو نشناخته چه خری ام.

۰۱/۰۱/۰۹
آی دا

نظرات  (۵)

نمیدونم چرا ادم موقعی که احساس میکنه یه نفر چقدر خوبه اون روشو به ادم نشون میده

پاسخ:
دقیقا :(

آدمها به همدیگه زخم میزنن. بعضیها کمتر، بعضیها بیشتر... 

پاسخ:
درسته…

زیاد سخت نگیر 

همه ادم ها اشتباه می کنند قرار نیس حرف اونو را چاقو کنیم به خودمون وارد کنیم 

 

پاسخ:
سعی خودمو میکنم:(

حس می‌کنم الان خیلی بهتر غمت پشت این کلمات رو می‌فهمم. چون دیشب کسی زخمی‌ام کرد که فکر می‌کردم رفیقیم. هنوز نمی‌دونم چه تصمیمی دارم برای این ماجرا.

ولی اولویتم مراقبت از روانمه.

پاسخ:
ناراحت کننده ست :(

سلام. سال نو مبارک. میدونم تولدت هم نزدیکه . تولدت هم پیشاپیش مبارک. 

غمهات را بیخیالش نشو که باعث میشه قلبت بزرگ بشه. اما تاثیر هم ازش نگیر که باعث بشه غافل بشی. اینها در واقع پله هایی هستند که اگر درست ازش رد بشی در نهایت به تعالی میرسی. و من میدونم و مطمئنم که شما از پس همه ی این مشکلها بر میای همینطور که تا به حال تونستی و فقط برای درددل و سبک شدن اینجا نوشتی. آسمان خدا همه جا آبیه و خدا همه جه همان خداست. توکلت علی الله. انشاالله موفق میشی که میشی.

ایامت به کام و روزگارت به خوشی و در کنار همسر به شادی و میمنت و انشاالله هر چه زودتر فاصله ها رفع میشه و به کام دلت میرسی.

پاسخ:
خیلی ممنونم از شما آقا یاسر، سال نوی شما هم مبارک. مرسی بابت حرف های امیدوارکننده تون.
در پناه خدا باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">