مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در ادامه ی قضیه ی مالیات

يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۱۷ ق.ظ

در ادامه ی عحیب غریب بودن سیستم اداری اینجا بگم که، امروز روز تعطبل برام نامه اومده. من دیشب چک کردم و هیج خبری نبود تو صندوق پستم، امروز دیدم یه نامه هست.

قسمت خوبش اونجاست که از اداره ی مالیاته.

من سه شنبه سعی کرده بودم باهاشون تماس بگیرم، اما موفق نشده بودم با شخص صحبت کنم و همه ش سیستم جواب میداد. ایتجا تماس ها همیشه ضبط میشه و من گفته بودم به چه مشکلی برخوردم.

دیگه من ناامید شده بودم گوشی رو گذاشته بودم.

الان تو این نامه هه نوشته در جواب به درخواستت در روز سه شنیه تاریخ فلان.

این نشون میده تماس ها رو حتی اگه ظاهرا جواب ندن، اما بررسی میکنن.

خلاصه نوشتن فلان مدرکو برامون بفرست، و اگه سوالی هم داری بپرس.

یه جرقه نور تو دلم روشن شد.

میشه دعا کنید دیگه این بار حل بکشه مشکله؟ مرسی!

 

۰۱/۰۷/۲۴
آی دا

نظرات  (۱)

حتما حل میشه 

امید به خدا مهربون 

پاسخ:
مرسی عزیزم❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">