مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

خبرهای خوب

شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱، ۰۶:۳۹ ق.ظ

مینویسم تا بمونه که اواخر سال ۲۰۲۲ هی اتفاقای خوب افتاد، هر چند که در طی سال روزای زیادیش چشمام گریون بود.

پول مالیات فدرال رو خلاااااصه برام واریز کردن. اونم بعد از کلی پیگیری و تلفنی حرف زدن و... اینقدر خوشحال شدم که گریه م گرفته بود.

مقاله م اکسپت شد در حالی که انتظار نداشتم اینقدر زود جوابش بیاد. فکر میکنم تو ایشو اول سال ۲۰۲۳ چاپ بشه.

مقاله های قبلی م دو تا سایت تازه خورد که کلی بابتش خوشحال شدم.

و از همه مهم تر، 

پژمان یکشنبه غروب، که میشه کریسمس میرسه پیشم :)

کلی خونه رو اماده کردم و خرید کردم و جا باز کردم براش. تقریبا باورم نمیشه و خوشحالم که تا دو روز دیگه اینجاست.

.

برنامه ریزی بعدیم تمرکز روی جایزه ای هست که دارم براش اپلای میکنم. هر سال به بهترین محقق گروه بایومدیکال جایزه میدن (هزار دلار) و از نظر استادم من شانسم بالاست که ببرم. حتی اگه جایزه رو نبرم، ایرادی نداره، اما تلاشمو براش می کنم.

 

نظرات  (۷)

آقا من این دفعه از دفعهٔ پیش خوشحال‌تر شدم. به‌خوشی باشه ان‌شاءالله. 

پاسخ:
مرسی مرسی مرسی ^_^
۰۳ دی ۰۱ ، ۱۳:۴۵ فاطمه ‌‌‌‌

چه خبرای خوبی ^_^ خیلی خوشحال شدم برات❤

 

پاسخ:
متشکرم فاطمه جان ^_^

همه چی یه طرف 

نمی دونی چقدر خوشحالم که پژمان داره میاد 

اصلا اشک رفتم تو چشمم🥺

پاسخ:
آخیییی مرسی عزیزم ^_^

واوووو دل و دلدار به هم میرسن باز.

چه خوشحال کننده.

بوس و بغل زیاد.....

پاسخ:
مرسی نسرین عزیز :)

احتمالا الان اقای محترم رسیدن دیگه، چشمت روشن ایدا جان.

ایشالله امسال جایزه رو ببری دمت گرم که انقدر تلاشگری. خیلی کیف داد این پست.

پاسخ:
ممنونم نیلوفر جان 
انشالله :)

چشم و دلت خیلی روشن عزیزم. 

پاسخ:
مرسی ندا جان :)

انشاالله موفق باشید. لیاقتش را دارید. روزهای خوشتان مستدام و ماندگار.

پاسخ:
ممنونم آقا یاسر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">