مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

تعطیلات بعد از ترم

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ

بلیط رفتن به شیکاگو رو گرفتم ^_^ از استادمم اجازه گرفتم که ۶ روز نباشم.

خب حالا باید تمرکز کنم روی پروژه ی درسم و ارایه ش، رو امتحان همین کورسی که دارم، نوشتن مقدمه ی پروپوزال،  و تمرکز روی ریسرچم.

باید این یک ماه رو سخت کار کنم تا بعد مسافرت خوش بگذره. برای همینه دیشب فقط چهار ساعت خوابیدم و از صبح اومدم دانشگاه.

 

دارم باز چاق میشم :( خدایا من چرا همه ش باید نگران وزنم باشم ☹️

نظرات  (۳)

چه دنیا گردی ای دارید شما، فک کنم جالب باشه ولی زیاد درس خوندن حتما خیلی سخته.

مادامی که نگران وزنتون هستید توانایی کنترلش رو دارید.

منم یه زمانی رویای ناسا و هوافضا داشتم ولی نشد!

خوشحال باشید، شب بخیر. 

پاسخ:
بله درس خوندن سخته...

به همت و پشتکارت آفرین می گم. از گذشته ات تاحدودی نوشتی و من فقط همون را می دونم می خواستم بگم ممکنه بیشتر توضیح بدی که چطور از اون حالت ها خارج شدی؟

من درگیر باتلاق زندگی شدم هر چی بیشتر دست و پا می زنم عمیقتر فرو می رم.چطور میشه بیرون اومد؟

این همت و امید و تلاش و پشتکار چطور برات پیش اومده؟ممنون

پاسخ:
من خودمو آدمو موفقی نمی دونم، اما بهرحال آدم یه بار زندگی میکنه، نمیخوام موقع مرگ پیش خودم شرمنده باشم

ان شاءالله موفق باشید 

خوشحالی رو از درون تون جست و جو کنید نه کاهش وزن و نگرش مثبت بقیه.

ورزش و تناسب اندام رو فقط با هدف سلامتی و تندرستی دنبال کنید.

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">