مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

گزارش کوتاه بعد چند وقت

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ

هی هر بار میگم بذار این هفته هم بگذره بعد بیام بنویسم. هی فرصت نمیشه. الان تو تایم ناهار اومدم یه گزارشی بدم.

اول اینکه یه پروژه ی بزرگو شروع کردم مربوط به زندگی شخصی، که بار مالی زیادی داشت و وقت گیر هم بود. حدود دو ماه براش وقت گذاشتم و منبعد باید منتظر نتیجه باشم.

دیگه اینکه برای مالیات دوباره به گرفتاری خورده بودم، تا خداروشکر حلش کردم (قضیه این بود که کدملی اینجام رو اشتباه زده بودن، بابت همین پرداخت هام با مدارک مالیاتیم نمیخوند منو بدهکار محسوب میکردن).

 

دیگه اینکه هفته ی گذشته یه پیپر سابمیت کردیم تو یه ژورنال خفن جدید (احتمال میدم ریجکت کنن). چون تو اون خفن قبلیه سه تا پیپر داشتم و استادم گفت بهتره ژورنالو عوض کنی. حالا یه جا فرستادیم ببینیم اکسپت میشه یا نه.

 

دیگه اینکه دارم رو پروپوزال هم کار میکنم و خیلی دیگه کلافه شدم :( خدایا میشه کمکم کنی. 

یه ذره هم هفته ی پیش کسالت داشتم رفتم دکتر که خوبم.

حس میکنم صورتم خراب و شکسته شده (و کلا اضافه وزنم دوباره پیدا کردم)

خودم تو ذهنم قیافه م همون ایدای پنج شش سال پیشه. بعد یهو خودمو تو اینه میبینم تعجب میکنم.

بابت هر چی که هست خدا رو شکر. چیکار میشه کرد. انشالله سلامتی باشه.

۰۲/۰۴/۲۰
آی دا

نظرات  (۲)

ورود به بیان از خارج از کشور مشکلی نداره؟

پاسخ:
الان بهتره
یه مدت خیلی کند شده بود

سلام. یاد به داستانی افتادم که میدونم شنیدی ولی خالی از لطف نیست دوباره بازگو بشه. یک روز یک مربی کارآفرینی یک نفر می بینه که مشغول ماهیگیری هست. ازش میپرسه هر روز اینجا ماهیگیری می کنی؟ گفت آره. گفت من بهت کمک میکنم که یاد بگیری چطور پیشرفت کنی. پرسید بعدش چی؟ گفت تحصیل کنی و مدرک بگیری. (بعدش چی؟) یه شغل خوب پیدا کنی (بعدش چی؟) توی کارت پیشرفت کنی و پولدار بشی (بعدش چی؟) زندگی مرفهی داشته باشی (بعدش چی؟) بازنشست بشی (بعدش چی؟) کاری که دوست داری و فکر می کنم ماهیگیریه با خیال راحت هر روز انجام بدی. ماهیگیر گفت: خب من همین حالا با خیال راحت هر روز ماهیگیری می کنم و لازم هم نیست اینقدر عذاب بکشم.

این که یه داستان بود. ولی همانطور که دنبال اهداف بلند مدت زندگیت هستی و طول زندگیت را داری برای رسید به هدف درست میکنی و این خیلی هم خوبه و موفق هم هستی ولی نباید از عرض زندگیت غافل بشی به طوری که بعدها حسرت چیزهایی را بخوری که تو مسیر زندگیت جا گذاشتی حاضر باشی برای تجربه کردنش دوباره به عقب برگردی. مراقب حال دلت باش. اینطور میتونی یک زندگی شاد و زیبا برای خودت و همسرت درست کنی. موفق باشید.

پاسخ:
ممنونم… شما حق دارین، این روزهای جوونی دیگه هیچ وقت برنمیگرده…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">