مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

قرمز آبی سبز زرد نارنجی

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۱۹ ق.ظ

وقتایی که آشپزی نمیکنم حس مرده ها رو دارم. آشپزی رو هم چیزای ساده ی روتین تلقی نمیکنم، باید چیزی باشه که نتیجه ش چالشی باشه و تهش به خودم افتخار کنم.

از شنبه تا حالا در واقع آشپزی درست حسابی نکرده بودم. امشب یهو گفتم کیک/نان موز بپزم و اگه خوب شد برای تشکر از دوستم ببرم براش.

اون قضیه یه تیکه طلا بود که قرار بود دوستم از ایران برام بیاره؟ آورد برام، کنارشم یه سورپزایز بود. خواهرم برام یه سنجاق سینه ی خیلی قشنگ فرستاده. گوشواره و سنجاق سینه رو کنار بالشم گذاشتم امشب تا حس کنم پیش مامان و خواهر و زنداداشم هستم.

کیک موزم فوق العاده شد. دو تیکه بزرگش رو کنار گذاشتم برای دوستم ببرم چون خیلی زحمت کشید و اینا رو برام آورد.

یه تیکه هم کنار گذاشتم برای نوزت ببرم. چون بهرحال هر روز تقریبا با هم میریم دانشگاه و خیلی کارمو راحت کرده. درسته مسیر یکی ه و خونه مون هم کنار همه؛ اما من قدر دانش هستم.

هزار تا ویژگی بد بدارم، اما شاید اگه فقط یه خوبی داشته باشم اینه که سعی میکنم کوچیک ترین خوبی که کسی برام میکنه رو به هیچ عنوان فراموش نکنم. البته این اخلاق بدی های خودشم داره. اما بهرحال خوبیش بهتر از بدیشه. احتمالا این اخلاقمو از مامانم به ارث بردم. همیشه در مقابل کمترین خوبی دیگران سعی میکرد هزاران بار جبران کنه و همیشه به نیکی ازش یاد میکرد.

 

برنامه ی این آخر هفته اینه که ارایه م رو تمرین کنم.

نظرات  (۴)

بوی خوش کیک موز ات تا اینجا اومد :)

 

پاسخ:
کاش میشد یه برش بهت بدم :)

به به چه دختر کدبانو و مهربونی، آفرین بهت واقعا میگم.

میشه دستور کیک موزت رو بهم بدی؟

پاسخ:
ممنونم!
یه پیج تو اینستا هست انگلیسی بنویس پروین پرنان. اونجا پیدا کردم دستورشو، نسبتا جز دستورات اول پیجه. ازونجا با اطمینان بهتری درست میکنی :)

یک نگاه به امار پیجت بنداز مجموع نمایش ها چیزی نمونده تا عدد ۷۷۷۷۷۷

امیدوارم بتونم اون نمایش ۷۷۷۷۷۷ رو ثبت کنم اسکرین شات بگیرم برات😂

حتما الان تو ذهنت داری میگی چه قدر بیکاری

اقا خب باحاله

پاسخ:
بیکار نیستی از مخبتته! :)
یانمک میشه اگه بتونیم اسکرین بگیریم :))

https://s6.uupload.ir/files/screenshot_20230819-112123_samsung_internet_io3x.jpg

 

 

https://s6.uupload.ir/files/screenshot_20230819-112105_samsung_internet_u9y4.jpg

 

های

مفتخرم که اعلام کنم بازدید ۷۷۷۷۷۷۷ وبلاگت رو با موفقیت ثبت کردم.😎 اسکرین شاتش رو اون بالا فرستادم. 

به مناسبت این بازید رند میخواستم بهت بگم از سال ۹۳ یعنی قبل از این وبلاگ تو بلاگفا میخوندمت تااااا الان میشه حدود ۹ سال. فکرشو بکن ۹ سااال زندگی یکیو بخونی تو غم و شادیش شریک باشی از افکار و لحظاتیش خبر داشته باشی که شاید نزدیک ترین افرادشم ندونن. با وجود اپ های جدید خیلیا دل کندن از فضای وبلاگ و رفتن اما من اینجارو از هر اپلیکیشنی دنج تر و صمیمی تر میدونم. هرچند اینجا هم خیلی وقتا دچار خودسانسوری شدیم.

به هرحال بعد از این همه سال خوندنت تورو مثه خواهر نداشته ام نزدیک و صمیمی میدونم. مرسی که این همه سال واسمون نوشتی و اینجارو ترک نکردی. امیدوارم تا همیشه برامون از لحظات قشنگ و موفقیتات بنویسی و ما کیف کنیم.

قلمت تا ابد مانا آیدای قشنگ و مهربون. 😘❤🌹

پاسخ:
عزیزممممم، امروز چشم باز کردم و این پیعام تو رو دیدم و خیلی خوشحال شدم! ممنونم بابت این لطف و محبتت. مرسی که خوشحالم کردی!
من خداروشکر میکنم که حتی روزمرگی های بعضا خسته کننده م هم برای اشخاص با محبتی مثل شما جذابه...
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی :) ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">