مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

….

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۲۹ ق.ظ

هیچ موقع اندازه ی الان حس عدم موفقیت نداشتم. چرا اینقدر جوون میکنم کارا جلو نمیره :( سال جدید اومد پروژه هام تموم نشد.

۰۲/۰۸/۲۴
آی دا

دانشگاه

غم

نظرات  (۷)

 یکم برو دوچرخه سواری

پاسخ:
دوچرخه م خرابه :( کلا هم هوا سرد شده

به قول قیصر

گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

پاسخ:
بلی..

یه تصویری توی اینستا دیدم، توضیحش این بود که موفقیت یه سری ظرف کنار هم نیستن که هر کدوم از قبلی پر تر باشن و همینجوری به ترتیب تا آخری (که از همه پرتره) برن. اصلا نظم آنچنانی ندارن این ظرفا اتفاقا و حتی ممکنه آخریه هم آنچنان پر نباشه ولی یه سیر صعودی‌ای داره در کل.

بنظرم برداشت صحیحی از موفقیت داشت اون تصویر. واقعا قرار نیست هر لحظه از لحظه قبل موفقتر باشیم. ولی وقتی کلی‌تر میبینیم، قطعا از دو سال قبل مثلا موفقتریم! و خب نهایتا هم هر کسی مسیر خودش رو داره و ظرف آخری هر کسی احتمالا یه اندازه‌ای پر خواهد بود!

 

پاسخ:
اره دقیقا.. حق با شماست.... اما خب من ادم به شدت کمالگرایی هستم... که اصلا خوب نیست

بیش از حد به خودت سخت میگیری و انتظارات نامعقول و غیر واقع بینانه از خودت داری.تو همین الان هم خیلی موفقی و طبق چیزایی که من متوجه شدم از نوشته‌هات اساتیدت هم ازت خیلی راضی‌ان.یه ذره با خودت مهربون‌تر و ریلکس‌تر باش و دنبال راه هایی برای لذت بردن از زندگی باش(راه‌هایی به غیر از ریسرچ و کار و درس البته)

سنت که بالاتر بره غصه این روزهاتو میخوری که چرا همه‌ش با استرس کار و درس گذشت...

پاسخ:
اره.... واقعا زندگیم وقف ریسرج و کار شده... هیچ سرگرمی دیگه ای ندارم....

کمال گرایی آدم میکشه ایدا 

پاسخ:
اره :((((

نمی‌خوام حرفای الکی با کاور انرژی مثبت بزنم. گاهی این‌جوری می‌شه. باید پذیرفت گویا.

امیدوارم این دوره رو که گذروندی تجربه‌های ارزشمندی به دست آورده باشی. 

پاسخ:
ممنونم ازت......

حس بدی که تجربه می‌کنی رو درک کردم و می‌دونم چقدر سخت و اعصاب خوردکنه.
گاهی اینطوری میشه و فقط باید هرکاری که ممکنه انجام بدی، چه جواب بده یا نه.
ولی مطمئن باش برای تمام ما آدم‌هایی که خیلی ساله وبلاگ تو رو می‌خونیم، تو موفق و تحسین برانگیزی، مهم نیست پروژه‌هات موفق بشه یا نه.

مواظب خودت باش.

پاسخ:
ممنونم ازت....منم دقیقا دارم تلاش میکنم هر کاری از دستم برمیاد جواب بدم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">