مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

از اردیبهشتی که گذشت

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ب.ظ

تقریبا از اواخر فروردین دونه دونه بدبیاری ها شروع شده بود.

من هر روز شوکه از خواب پامیشدم تا ببینم امروز چی قراره پیش بیاد.

همون ضرب المثل هر دم از این باغ بری می رسد و فلان....

بابت همین این چند وقت گذشته ، با خواب های خیلی بد و کابوس و بیداری هام همراه با حواس پرتی و عدم تمرکز برای زبان خوندن همراه بود.

شنبه بعد از اینکه با مدیرعاملمون حرف زدم، امید به زندگیم بیشتر شد.

بعد هم که رفتم دنبال کارای بیمه بیکاری و فهمیدم یه حقوق کامل رو حداقل یک سال می تونم بگیرم، خیلی باز امیدم بیشتر شد.

امشب هم خلاصه قسط بانکی که این همه نگرانش بودم رو تونستم بدم.

اگه همین روزا ایمیل داور مقاله م هم بیاد، باز یه لول روحیه م بالاتر میاد.


امشب با خودم گفتم درسته همه چیز کاملا خوب نیست، اما ایشالا بهتر میشه و من دیگه نباید برای درس نخوندن بهانه داشته باشم.

حقوق بیمه بیکاری برقرار بشه و تو یه شغل پاره وقت هم شروع به کار کنم، خیلی همه چیز برام بهتر میشه.

بعد میمونه همون درس خوندن، که دیگه بستگی به خودم داره چقدر غیرت به خرج بدم...


نظرات  (۶)

۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۸ مصطفا موسوی
همیشه پای یک درس خواندن در میان است!
پاسخ:
دیگه بهترین وضعیتی هست که ازش لذت می برم!
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۹ مسعود حقدادی
مسلما شرایط به سمتی میره که خودتون میخواین 
فقط هر چند وقت یک بار نیازه که ادم یکم عقب نشینی کنه 
شرایط بعد این عقب نشینی مساعد میشه
پاسخ:
ممنون بابت حرفای امیداورکننده تون
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فکر کنم مشکل منم اینه که زیادی امیدوارم:|
پاسخ:
خیلی هم عالی
مشکل نیست
فقط همزمان تلاش هم باید داشته باشیم
ببخش فوضولم
فوضولیم را هم اومدم دو تا پست پایین تر بکنم.
نکنه آی دا داره عروس میشه؟
پاسخ:
مگه چیز عجیبیه :|
نه، عجیب که نه
بی صداست
البته منم دوستت نیستم که قرار باشه بدونم
خوشبخت بشه. حس خوبی بهش دارم.
پاسخ:
خیلی ممنون ^_^
هنوز تا رسمی شدنش خیلی مونده واسه همین بی صداست
مرسی :)
شاید هم چون حس کردم می خواهی از ایران بروی قصد عروس شدن نداری.
:دی
ببخش
پاسخ:
با هم منافاتی ندارن که
تا ببینیم چی پیش میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">