مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

به مناسبت نزدیکی بهار

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۷ ق.ظ

من برگشتم.

تو این مدت آپولو هوا نکردم

هیچ اتفاق خاص و سهمگینی نیفتاد

هیچ کوهی رو جابجا نکردم

هیچ بادی به خاطر من راهشو کج نکرد

اتفاق خارق العاده ای پیش نیومد

گل ها پرشکوفه تر و سبزه ها پررنگ تر هم نشدن

و راستش حتی برف هم نبارید!

و شما که غریبه نیستین، قرار نبود هیچ کدوم از این اتفاقا هم بیفته و منتظر چیزی هم نبودم!

فقط امروز یهو اینجا رو وا کردم و دیدم دلم میخواد گاهی چندخطی بنویسم؛ مثل سابق؛ چون بهار نزدیکه و من عاشق بهارم!

پس تا اینجا چیزی رو از دست ندادین. اگر که خواستین، در ادامه ی ماجرا با من باشید، بهتون قول میدم به چیزای خوبی برسم و ناامیدتون نکنم، هرچند کمی طولانی بشه این رسیدنه!

نظرات  (۸)

Yeeeeeesssssss
دلم برات تنگ شده بود آیدای عزیزم
پاسخ:
عه از کجا خبردار شدی پست گذاشتم :)) :دی
مرسی عزیزم :*
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۳۳ مصطفا موسوی
اه کامنت اولو از دست دادم!
خوش برگشتی! خوب کاری کردی *_*
پاسخ:
خلاصه ببینم کدومتون امتیاز بیشتری میگیرین :))
متشکرم ^_^
واقعا خوشحالم برگشتی 
شما نرو . بمون همینجا 
هیچ بادی .‌‌‌‌.. 
خیلی خوب بود 😇😇
پاسخ:
متشکرم :)
نرو دیگه خب. دووم نمیاری
پاسخ:
چشم
اما یه مدت احتیاج بود ننویسم :)
دیگه امیدوارم احتیاج پیدا نکنی!
پاسخ:
ایشالا :)
خوش اومدی :)
پاسخ:
ممنون عزیزم :)*
خیلی منتظر این لحظه بودم....خوش اومدی
پاسخ:
ممنونم :)
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۲۲ احسان شریعتی
من هم به امید رسیدن به این چیز خوب که پاراگراف آخر گفتی دوباره شروع کردم به نوشتن... البته فعلا دارم صبر می‌کنم
پاسخ:
صبر لازمه ی کاره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">