مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

هفت ماه

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳ ق.ظ
از امروز، هفت ماه فرصت دارم. اگه تاریخ مورد نظر رو حدودا 10 مهر در نظر بگیرم، و تقویم درست بگه و امروز 10 اسفند باشه، هفت ماه دیگه فرصت دارم!
به نظر من فارغ از نتیجه، تلاش کردن جالبه.
آدم هایی که یک شبه میخوان به همه چیز برسن رو درک نمی کنم. آدم هایی که فقط یک گوشه نشستن و منتظرن یهو اوضاع بر وفق مراد شه رو هم. اگه تلاش و سختی نباشه، موفقیت اصلا جذاب و تو دل برو نیست....
درسته که این روزا عجیب و خاصه و من پر از دلهره ام، پر از احساسات مختلفم، اما به معجزه ی تلاش کردن اعتقاد دارم.
چرا اعتقاد نداشته باشم؟
تا الان هرچیزی رو که خواستم به دست آوردم! منبعد هم میارم..
یه نفر نوشته بود برای نمره تون هیچ سقفی در نظر نگیرین. برای گرفتن بالاترین نمره تلاش کنین.
الان منم میگم برای آرزوهامون هیچ سقفی نداشته باشیم. هر چقدر بیشتر بخوایم، ذهنمون ما رو به سمتش بیشتر سوق میده و خب قاعدتا چیزی که به دست میاریم، به هدف نزدیک تره..


+من حرف آدمایی که مدت کم برای امتحانی خوندن و نتیجه گرفتن رو باور نمی کنم، شما هم نکنین. همونظور حرف کسایی که میگن هیچ کار خاصی نکردیم یهویی لاغر شدیم!
+کاشکی تعطیلات نوروز اینقدر طولانی نبود. از تعطیلات بلندی که تو کار وقفه میندازه خوشم نمیاد! این روزها که حسابی بابت امور نوروز درگیرم و به کارهام نمی رسم، بیشتر باور میکنم من فقط باید تو یه جهان ایزوله زندگی میکردم که توش خبری از آخر هفته و تعطیلات طولانی و شلوغی نیست!

نظرات  (۶)

یا مثلا اونایی که میگفتن این امتحان رو می افتم..ولی بالاترین نمره رو گرفتن
مورد داشتیم قسم حضرت عباس می خورده طرف
پاسخ:
حالا باز اینو نمیشه گفت..
آخه مثلا من خودم خیلی استرسی ام.. هر امتحانی می دادم فکر میکردم گند ترین حالت ممکنه بوده :| اما نهایتا نتیجه خوب میشده.
میخوام بگم ممکنه از قصد نباشه این.
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۵۶ مصطفا موسوی
تو آدم شریفی هستی. همین حالاشم مزد زحمتاتو گرفتی. ایشالا با یه نمره توپ بیای توی اینستا ایموجیای خوشحال بذاری :)
پاسخ:
متشکرم..
به من لطف داری...
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم یکی از اونایی هستم که قرار بود یه درسی رو بیفتم ولی ۲۰ شدم:-))))
ولی تلاش خوبه. جنگیدن خوبه. انگیزه خوبه:-)
پاسخ:
تلاش کردن به آدم حس سر زندگی میده :)
حالا خوبه تو هفت ماه وقت داری، من فقط تا آخر فروردین وقت دارم و هنوز پنجاه درصد کار رو زمینه. اما به شدت به حرفهایی که زدی ایمان دارم.
تلاش کردن و توقف نکردن =نتیجه گیری 
پاسخ:
پس بجنب تا دیر نشده :)
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۵۰ محدثه بانو
موفق باشی
پاسخ:
ممنون عزیزم..
شما  به شدت ذهن آشفته ای داری خودتم می دونی اما از نظر من این آشفتگی شما زیبایی خاصی داره چرا که برای هدف هاتون هست و  به شدت قبول تو دارم در تلاش به رسیدن هدف ها 
ایشالله که به خواسته هاتون می رسید 

پاسخ:
خیلی ممنونم
انشاالله که همینطور باشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">