مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

دختری که من باشم

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

خلاصه باید خوشبین بود.

خوبی وضعیت من اینه که از هر دو طرف منفعته.

روز زن از سمت آقای محترم (البته امسال داداشمم بهم هدیه ی روز زن داد)؛ و روز دختر هم از سمت خانواده و احتمالا مجددا آقای محترم هدیه می گیرم :|

منم فعلا پا رو پا انداختم و از هر دو طرف سود می کنم :]


+زنداداشم برام یه لیوان گل گلی، ازینا که خودش چای و دمنوش دم میاره گرفته. نمی دونم تزئینیه یا واقعا کار میکنه. فعلا دلم نیومده استفاده ش کنم.

+روز دختر مبارک دخترا :)

نظرات  (۸)

من می‌رم تو افق محو می‌شم تا زمانی که آقای محترم‌دار نشدم برنمی‌گردم:(
پاسخ:
عهههه
الهی :)
ایشالا پیدا شه فرد دلخواهت عزیزم :*
۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۴ زهرا طلائی
تو پر از دخترونه های رنگی و قشنگی
پاسخ:
مرسی که بهم حس خوب میدی ^_^
۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۹ محدثه بانو
روز توهم مبارک عزیزم
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۵ مصطفا موسوی
فقط تاسوعا عاشورا روز زن یا دختر نیست! 
پاسخ:
حسود  هرگز نیاسود :))
۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۶ مصطفا موسوی
فقط تاسوعا عاشورا روز زن یا دختر نیست!
ولی خب مبارکه 🌺
پاسخ:
و تاکیدت :)) و تاکید دوباره م :))
۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۷ مصطفا موسوی
فقط تاسوعا عاشورا روز زن یت دختر نیست :))))
مبارکه 🌺
پاسخ:
فایده نداره هر قدر بگی :))
۱۲ تیر ۹۸ ، ۲۲:۴۹ مصطفا موسوی
بعد یه عمر خاک وبلاگ خوردن هنوز نمیدونی اینا همش یه نظره و فقط کامل ترینشو باهاس تایید کنی؟ 😒
پاسخ:
فهمیدم
از قصد تایید کردم :|
۱۳ تیر ۹۸ ، ۰۱:۲۴ مصطفا موسوی
ابلیس:/
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">