مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

و چشم هام که واقعا دردناکن

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۲۷ ب.ظ

نمی دونم همه ی آدما همچین روزایی رو تجربه کردن یا نه

مخلوطی از هیجان و ترس و نگرانی و خوشحالی و چاقی و استرس و پوست خراب و دولپی شیرینی خوردن و تنگ شدن کمر شلوار و مداوم نشستن پشت سیستم و تو دلم رخت میشورن و خوشحالم که هدف دارم و وای یه عالمه کارم مونده و اگه بشه چی میشه و اگه نشه چی میشه و فیلم و رمان و آشپزی تعطیل و ولخرجی ممنوع و سرچ جملات انگیزشی و هیس هیس کردن و حواس پرتی و روزی بیش از ۱۰ لیوان چایی خوردن و سر درد و چشام درد میکنه و ....

بازم بگم؟

روزای عجیبیه! عجیب!

 

+رفتم نصف یه فایل رو کپی گرفتم؛ دو تا رو یه برگ. به این قصد که کمتر به لپ تاپ نگاه کنم. هر چند ریز شد و پولشم شد ۴۰ تومن و دلم سوخت. اما راضی ام. فنری شم کردم که خوشگل باشه ذوق کنم بخونمش. به خودم قول دادم اگه دختر خوبی باشم و تمومش کنم زود، بعدی رو هم فتو کنم به خودم جایزه بدم :)))

این فایل مال امتحان دوممه. همون امتحانی که قراره دایره لغاتمو حداقل ۱۰۰۰ تا دیگه اضافه کنه :)))

نظرات  (۶)

تافل؟

پاسخ:
و جی ار ای
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۴۹ مصطفا موسوی

باید گلریزون نیم برات کتابخوان بگیریم! 

درمورد کتابخوان و نحوه کارکرد نور پسیوش سرچ و کن و ذوق کن :))

پاسخ:
چقدرررر جملاتت عاری از اشکلات نگارشی ان :|

۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۵۴ امیررضا کامیار

عجب

هزینه ها بالا

چشم ها ضعیف

و کلی وَ وُ وَ وُ وَ

 

امیدوارم تو امتحان دومت موفق باشی :)

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۰۴ مصطفا موسوی

یدونه بود دیگه :|

پاسخ:
دو تا

سلام 

از طرفی این همه افت و خیز و شور خوردن خوبه و از طرفی هم بد 

 

اگر ب هدفت فکر کنی و امروز بهتر از اینکه به این حواشی بپردازی 

میدونید چیزی ک من متوجه شدم ناخودآگاه شما به این شور دادن دل کمک زیادی میکنه 

ذهن تون از این مسائل دور کنید و تمرکز کنید ب هدف 

پاسخ:
سلام
درسته
واقعا حس میکنم این نگرانی ها بیشتر داره بهم آسیب میزنه!
چشم :)

تصمیم داشتم یه فایل ۴۵۰ صفحه ای رو پرینت بگیرم بعد قیمتشو حساب رسیدم دیدم پی دی اف چقد لذت بخشه خوندنش،کاغذ هم هدر نمیدم و باعث حفظ محیط زیست میشم. 0_0

پاسخ:
چقدر ما خوبیم که اینقدر حامی محیط زیستیم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">