مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در باب این روزها

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۴۲ ب.ظ

این روزها چیکار میکنم؟

برای یه سایت ورد پرسی مطلب میذارم. انگیزه م از شروعش چی بود؟ که بفهمم سئو یعنی چی.

مبلغش خیلی کمه. یعنی خیلی خیلی کم. اما بیشتر برای برطرف کردن کنجکاوی رفتم ببینم چجوریه، و خب؛ الان دیگه میدونم سئو یعنی چی و چجوری باید انجامش داد!

 

دیگه چیکار میکنم؟

برای پیج غذام محتوا درست می کنم! کاری که خیلی وقت بود دلم می خواست انجام بدم. فکر میکنم بعد از سال ها کار نکردن با فتوشاپ، چیزای بدی هم از آب درنیومده باشن..

 

دیگه؟

دارم فکر میکنم که یه پروژه ی ترجمه ی فارسی به انگلیسی رو بپذیرم یا نه.

 راستش چون نگرانم کیفیت کار خوب نشه، تا حالا برعکس قبول نکردم.

دیشب یه پاراگرافش رو انجام دادم و فکر میکنم بدک هم نشد.

 

دیگه همین. شما چه خبرا؟ با من حرف بزنین!

 

 

نظرات  (۳)

منم هی فکر میکنم و فکر میکنم و فکر میکنم..

پاسخ:
زیادی فکر کردن سمه. خودتو مشغول کن

اُ من نمی‌دونستم که پیج غذات رو دوباره راه انداختی آیدا جان. رفتم فالو کردم. :) البته من وگانم، ولی خب بشقاب‌های رنگارنگت چشمک زدن. شاید هم دیدنشون انگیزه‌ای شد برای ادامه دادن منظم رژیم. :)

 

پاسخ:
مرسی که فالو کردی عزیزم
۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۱۹ مسعود حقدادی

سلام 

خوبی شما 

اون تبلیغ ترجمه ای ک گذاشته بودی را فرستادم برای کسی 

با من حرف بزنین اخر این پست برای من خیلی اشناست در این روزها 

پست ها رو خوندم و خوبه رو به حرکت هستید 

 

پاسخ:
سلام
ممنونم لطف کردین :)
متشکرم انشاالله که رو به جلو باشم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">