مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

امیدوارم به 20 روز هم بکشه.

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

وقتایی که زبان می خونم حس بهتری نسبت به خودم دارم.

دفعه ی پیش مشکلم رو تلفظا بود و حرف زدنم مخلوطی از بریتیش و امریکن. در واقع اینقدر همه ی اسکیلا بودم که دیگه دقت به تلفظ رو گذاشته ی بودم اخر لیست.

این بار تا حد امکان هر کلمه ای تلفظ امریکن رو چک می کنم و سعی می کنم رو نکاتی مثل فرق v و w  یا t هایی که مثل d  تلفظ می شه و .... و اینا دقت کنم.

 

از پروفسور ب خواستم بهم ریسرچ پلن بده. تو ریسرچ پلن استاد یا دپارتمان توضیح میدن که این دانشجو در طی 5 سال قراره چه کارهایی بکنه و وظایفش چیه. همینطور توضیح می ده که به تکنولوژی حساس مثل انرژی و هسته ای و نفت و .... دسترسی نداره.

 

تو ریسرچ پلن گفته بود که خودشم قبلا مهندس شیمی بوده ^_^ و الان به یه مهندس شیمی که هم برنامه نویسی بدونه هم کار آزمایشگاهی کرده باشه احتیاج داره.

 

 

دیگه اینکه دیروز با پژمان رفتیم یه مقدار وسایل بهداشتی برای سفر خریدم. الکل و دستمال کاغذی و پد و ژل بهداشتی و ..... .

وسایل خوراکی هم هفته ی آخر میگیریم.

حس می کنم چمدونم کوچیکه برای یه سفر حداقل 17 روزه.

چون به فرض مثال یه روز در میون هم آدم بخواد بره دور بزنه و عکس بگیره، حداقل 8 دست لباس بیرون احتیاجه. آیا خیلی بده که من اینقدر به لباس فکر میکنم؟ تا حالا بیشترین مقداری که مسافرت بودم 7 روزه بوده، بابت همین هیچ سنسی ندارم مسافرت 17 روزه چجوریه.

 

هنوز بلیط نخریدیم و هتل رزرو نکردیم.

 

 

 

نظرات  (۴)

بیخیال لباس. سبک سفر کن. الان اونقدری گرم نیس که هی عرق کنین و اونقدرم سرد نیس که بشورین خشک نشه. تیک ایت ایزی اند ترول لایتلی:)

پاسخ:
آخه جنبه ی خوشگذرونی هم داره وگرنه 14 روز فقط استرس مصاحبه داشته باشم میترکم :دی
بدینوسیله دارم خودمو آروم می کنم

 نه بابا عادی فکر و ذکر لباس  داشتن ، من میخواستم قبل عید برم کیش 90 درصد فکرم این بود برا اونجا چی بپوشم که کرونا زد خرابش کرد دیگه نشد . خب اینو بگم واقعا لباس خیلی کم دارم و اون کما رو اونقدر میپوشم بدبختا رنگ و روشون رفته 

پاسخ:
مرسی بابت دلگرمی :دی
راستش من فکر میکنم تقریبا زیاد لباس دارم و دلم میخواد همشم ببرم بدبختی :|
۱۲ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۱ مصطفا موسوی

مهم‌ترین نکته‌ای که می تونه توی مسافرت 17 روزه با مسافرت 7 روزه تفاوت ایجاد کنه اینه که احتمال دعوای زن و شوهری توش زیاده! احتیاط کنید!

ایشالا به سلامتی و دل خوش برید و به هدفتون هم برسید :)

پاسخ:
ممنون که فقط نکات مثبتو میبینی :|||

مرسی انشالله، دعا کن
۱۲ آبان ۹۹ ، ۱۸:۱۱ زهرا طلائی

خیلی برای این روزهای تو خوشحالم آیدا

منتظر روزهایی هستم که از دانشگاه جدید و روزهای روشن آینده بنویسی

امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برات بیفته

پاسخ:
ممنونم ازت زهرای خوش قلب
با دعاهای تو دوست خوبم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">